138838 STYGN och 314 MINUTER SENARE..............

Ska det vara klart, men brodermaskinen jobbar för högtryck.
Vad jag broderar?????
Det är en ängel som man kan ha i julgranstoppen............eller i en tråd hängande i fönstret.

Jag har broderat överkroppen och två vingar det tog 160 minuter nu återstår 77 + 77 minuter för kjoldelarna.


sen ska den monteras ihop. Jag gjorde iordning en dekoration (nätpärla med rosett) som ängeln ska hålla i handen, sen ska jag stryka på några Swarovski kristaller oxå.
Bild på den färdiga ÄNGELN kommer senare.
Broderiet kommer från Embroidery Library

Kommentarer
Postat av: June

Den där blir nog jättefin i grantoppen. Du är så himla duktig på att brodera!

2008-11-03 @ 22:30:09
URL: http://www.junebacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0