Utmanad

av Miss Storm  http://missstorm.blogg.se/ 
En blogg som jag kollar varje dag. Har några favoritbloggar, Miss storm är en av favoriterna.
Jag tackar Miss Storm för Utmaningen som är min första utmaning.................

TRE:
NÄMN TRE NAMN DU GÅR UNDER:  Eva, Chärlekschärlen och hm .................Fisen.

NÄMN TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG: Att det ska hända min sambo eller mina anhöriga något. ORMAR
hatar dessa vidriga saker..........ser jag en orm sen är den sommaren förstörd.

Kanske har det att göra med att när jag var liten så trampade jag på en huggorm, den bet min mamma efter att jag trampat på den. Vi  hade cyklat ut till Bönan för att plocka blommor. Efter att  mamma blivit biten hoppade hon på cykeln med mej bakpå och stannade till vid några vägarbetare och ville ha hjälp men dom sa -att det är ingen fara. Så hon cyklade då vidare, men vid Avan  så svängde hon av vid ett ställe där vi hade bekanta boende, där rasade hon omkull vid trappan till uthusen sen blev det ambulanstransport och en veckas visstelse på sjukhus. Mamma blev väldigt dålig ........ cykla med ormgift  i kroppen är inte så bra. Jag har inga minnen av detta, då detta hände var jag bra 2-3 år. men kanske har det påverkat mej .................för jag Hatar dessa ORMAR.

NÄMN TRE SAKER DU GÄRNA HAR PÅ DIG: Jeans /tröja (till vardags), joggisar/ T-shirt (hemma) samt mina skinntofflor av fårskinn jag fått av sambon.

TRE SANNINGAR OM DIG SJÄLV: Är alltid på bra humör (tycker jag själv), har svårt för att säga NEJ, gillar Kexchoklad.

TRE SAKER DU VERKLIGEN VILL HA: Ett långt och friskt liv med min underbara sambo, ett hus i Arbrå/Hälsingland, hm det skulle vara tre! okej då får jag väl dra till med en Janome  MC 6600 symaskin.

Utmaningen skickar jag vidare till min syster  Elisabeth med bloggen   http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Roligt både att du nappade på utmaningen och att få veta lite mer om dig!

2008-05-14 @ 16:38:05
URL: http://missstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0