Städning av syrum........ då hittar man sånt man glömt bort att man har.

Städade i syrummet idag...... hittade då två trähjärtan som jag glömt bort att jag hade.
Målade dom vita....
det ena klistrade jag på dekorpapper och gjorde det lite "shabby" med en tepåse skrev Carpe Diem med en tuchpenna satte i lite sidenband  och vips hade jag en ny vägg dekoration.

image709



Även min minibyrå där jag har sytillbehör fick en omgång av vitfärg, hittade även på en påse med knoppar som jag skruvade dit som handtag samt textade Band, nålar, tråd & knappar  på lådorna.

image710

Kommentarer
Postat av: Anonym

va händig du är.Kram Karola

2008-03-06 @ 15:48:16
Postat av: carina

Åååå vad jag gillar din minibyrå, blev kanon med text. Jättefina ljuspåsar du har sytt oxå.

Ha det gott
Kram Carina

2008-03-07 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0