Ett gott skratt ...........

Idag sydde jag en liten korsett väska  att förvara mobilen i.......................

Ibland måste man bara skratta åt sig själv............
Tycker inte om att följa beskrivningar särskillt noga, varken vad det gäller bakning,
sömmnad eller ihopsättning av Ikea möbler m.m.

Då kan det sluta så här ........som det gjorde idag



Visst blev den väl ganska söt................... men den går inte att använda Ha, ha ,h a a a a
DET FINNS NÄMLIGEN INGEN ÖPPNING.

Tittade inte så noga var jag skulle lägga den näst sista tygbiten innan jag jag satte igång maskinen för att sy sömmen, vilket resulterade i att väskan inte fick någon öppning.
MEN DET VET JAG NU..........ALLTID LÄR MAN SIG NÅGOT NYTT. 
 Även att man ska läsa igenom och titta på bilderna ordentligt innan man sätter igång och syr m.m.
Ha en fortsatt skön helg//Eva

Kommentarer
Postat av: carina

ja den blev söt, hmm går de inte att sprätta upp en öppning ?

men kanske de är snabbsydda ändå . så får du göra en ny.

skall sy en jag oxå

2008-07-19 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0