Lite pyssel....

Har varit förkyld ett par dagar med feber och huvudvärk så något sytt har det inte blivit på några dagar.....
därför är det inget nytt i bloggen heller..............

Men lägger in lite bilder på lite småpyssel som jag gjorde för en vecka sedan......

image664

Ett blockljus blev dekorerat med lite dekorpapper, Zig-Zag band, sidenband samt en liten metallbricka som suttit på ett annat sedan länge nedbrunnet ljus.........

En strut gjort av dekorpapper med noter på ett bokmärke med änglar på , Zig-Zag band och sidenband för upphägning............

En liten strut  gjord av dekorpapper fylld med Lavendel, bokmärke och sidenband.................

image665
Närbild på blockljuset..........

image666

Av en ståltåd böjde jag till ett hjärta. Dekorerade det sedan med Zigzagband, en liten zink -vattenkanna, några blad från en konstgjord murgröna, krullade pappersbitar,  bokmärken, band m.m.

image667

Hjärtat hängde jag upp på gardinen i syrummet, Gardinen har jag gjort av ett fint gammalt lakan inropat från Tradera..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0