Jag tyckte jag gjorde ett fynd......

Men det tyckte inte sambon att det var : ) 
- Det var ju inget vi behövde, då är det väl inget fynd!

Men det var saker som passade in i mitt syrum och Orkideerna behövde ha nya ytterkrukor. : )

Var på Hemtex och tittade efter handdukar att brodera på , hittade även detta......
image638

För 3 st krukor, 1 st adventsljusstake, 1 stnattljusstake samt ett fat. Ordinarie pris 524:-
men jag betalade 70 :- för allt....................Var inte det ett fynd så säg?????
Krukorna dekorerade jag med ett litet vitt trähjärta som hänger i ett papperssnöre.


image639

Var på Hemtex för att titta om dom hade några handdukar till bra pris  (ska brodera på dom)
det var 50% rabbat på dem oxå.

Kommentarer
Postat av: Marit Irene Jektvik

Jag tyckte värkligen om dina vita burkar,dom skulle även passa in hos mig.

2008-01-20 @ 18:06:17
URL: http://maritirene.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0