Det är långt kvar.....

till premiären av årets Formel 1 lopp, som går av stapeln den 16 Mars i Australien.

Men till dess är sambon redo med en bordstablett, för en sån har jag sytt till honom...................
På den kan han duka upp med lite gott kaffe och en god smörgås på till premiären  : )

image669

Broderade ett broderi från Giga-Hoop Collection 1 ( 50 giga-hoop design) samt en text "Ferrari"
och två flaggor.
Vadden jag har använt är en dubbelklistrande Volymmellanlägg (-HH 650) som strykes fast mellan topp och baksida. passar utmärkt till väskor, bonader, och dukar.
Sen quiltade jag i linjer som jag sträckat upp med en linjal.  sen skar jag till "tabletten" i den storlek/form jag villle ha och sydde på snedslå. Broderade även texten  "Till xxxxx Från xxxxx".


image668
Närbild på Broderiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0