Ibland blir det många inlägg : ) ...........på en & samma dag


(De vita strecken skall tas bort, det är en markering så jag får ut mitten på tyget när jag placerar det i broderiramen)

I sommras lovade jag min bror att sy en necessär till honom....................
men ibland tar det tid innan man kommer igång med de olika projekten.
I kväll hittade jag ett passande broderi till honom en Ford Fairlane, visserligen var detta en modell från 1966 och han har en från 1968.
Men jag fick godkänt av honom, och jag broderade årtalet 1968.
Jag har brodeat på Jeans-tyg. Tyget med bilar köpte jag på Sy-festivalen, det ska jag oxå använda.
Fler bilder kommer senare då jag sytt den klar.


Kommentarer
Postat av: MissStorm

Kul med flera nya inlägg! Alltid lika roligt att se dina broderier.

2008-12-03 @ 23:01:32
URL: http://missstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0