Jag lyckades!

Att återställa bloggen som jag hade den förrut..........råkade ju trycka på fel tangent,  så allt jag gjort försvann.
Men nu är det bara toppbilden som återstår att ändra......ska bara komma på hur jag gör, har ju gjort det förrut
så det ska väl gå nu oxå bara jag kommer på hur.............men det löser sig.

Nu ska jag välja ut vilka bilder jag vill ha som topp bild/bilder.

 älskar ju knappar så det blir nog denna bild.

Kanske denna.......en gammal bibel, gamla glasögon, en ros(rosorna doftar underbart gott)
dessa tre saker finns i mammas sommarstuga i Hälsingland = Barndomsminnen

 Maskinbroderier,  linne och spets

 min lilla hylla i syrummet

 pläden i lappteknik som har namnet "Stjärnfall". Eftersom jag missade att sy en stjärna  : )

Ja nu har jag lite att fundera över........nu gäller det att få till det oxå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0