Återvinning 2

När jag städade i syrummet hittade jag en "Nåldyna" som jag gjorde för länge sedan.
Den har jag gjort av en skruvkork i plast  som jag gjort två små hål i för att kunna trä i ett resårband,
hålen gjorde jag med en borr.

Detta behövs:
Skruvkork (korkarna kommer från läskflaskor & saftflaskor)
Resårband
tygbit
syntetvadd
lim




Så här använder man den ...................Som en ring på fingret.

Bra att ha när man sitter vid symaskinen, då har man knappnålarna nära till hands samt när man plockar bort nålarna ur tyget  har man någonstans att göra av dom.

TIPS!
Tänk på att inte sy över knappnålarna när du syr på symaskinen det mår varken nålen eller symaskinen bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0