Symaskiner.....

inropade på Tradera.

image745

En gammal Singer symaskin (eldriven) fungerar utmärkt men jag ska ha den som prydnad.
Inropad för 50:- på Tradera.

image746
Den ska får pryda mitt vita skåp, som jag målade för ett tag sedan. Skåpet/bänken var tidigare
en tv-bänk men är nu ett sybehörsskåp.

image747
Även dessa symaskiner är inropade på Tradera.....
Den första från vänster kostade  52:-, den svarta var lite dyr men fin 310:-, den blå kostade75:-.
och den gröna 99:-. Den svarta och blå symaskinen har även kvar sina orginal kartonger.
Dessa pryder oxå mitt syrum...............

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Det var en udda sak att samla på! :) Tycker jag som inte har någon alls...

2008-04-09 @ 12:59:38
URL: http://missstorm.blogg.se
Postat av: Siri

Åh! har letat hur länge som hälst efter en blå symaskin! Affärer, tradera, blocket, ja... överallt!

2008-11-21 @ 20:12:33
Postat av: carina

Vad fin symaskin du fyndat.

Fler som samlar på symaskiner, idag sa sambon åt mig när jag kom hem från jobbet, att snart kommer min symaskin .Vadå för symaskin jo han har fått en trampmaskin. En släkting skulle kasta den, men Sven sa att vi ville ha den, Men symaskinen är redan nedmonterad trampan o hjulet borta. Underredet skall bli bordsben till ett balkongbord. En bordskiva är redan snickrad och målad en gång

2010-05-18 @ 22:00:35
URL: http://angladoft.blogspot.com/
Postat av: emma

Vilka härliga gamla symaskiner! Hittade hit via google då jag letade efter en blogg med gamla symaskiner. Har nämligen köpt ett gammalt symaskinsskåp men utan symaskin och tänker att det vore kul att ta reda på hur symaskinen som hör till ser ut. Har du ngt tips?

Hälsningar Emma

2010-06-18 @ 23:57:35
URL: http://avminsyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0