Det blev som en ny möbel !!!

När jag ändå var i målartagen (rust av badrum = målning av tvättfatskommod) så passade jag på att måla den gamla tvbänken vit , oj det blev som en helt ny möbel........

image276

den är inte riktigt klar ännu måste skrapa lite färg på glasdörren samt sy ett litet rosa rutigt draperi som jag skall sätta på dörrens insida.

image278

Ett litet vitt och rosa hjärta får hänga som dekoration på skåpdörren.

image279

I tidningen Gods & Gårdar hittade jag två bilder på rosarosor  som passar som tavlor, ramar från Ikea.
( Duken har jag ropat in från Tradera)

image280

I dessa lådor från Ikea förvaras tyger...........ska nog köpa två till, det behövs till alla tygsnuttar jag har liggande.

Kommentarer
Postat av: karola

Den blev super snygg.Blir nog fint med tyg för dörren.Kram Karola

2007-05-13 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0