Några nya hjärtan.......

image351
Mina hjärtan som jag gjorde.

Satt uppe i sommarstugan ( ute på tomten i finvädret) med en liten brorsdotter och gjorde hjärtan....oj vad hon tyckte det var roligt att göra hjärtan,  hon gjorde 3 stycken som hon fick ta med sig hem dom skulle hon sälja  för 100:- st !!!!!! synd att jag inte tog någon bild på hennes hjärtan , dom blev jätte fina......
P.s Lillebror var på baksidan av huset med farmor och badade i badbassängen......

image352

Det blev en liten ängel oxå.......

Ute på vår (läs mammas) lada  hittade jag två gammla nycklar som jag "lånade" med mig hem till stan.........
passar bra i mitt syrum, på den vita vägghyllan.

image353

Kommentarer
Postat av: stina

Nämen du. Det ser ut som jag har varit hemma hos dig.*fniss*
Så fina hjärtan, Det var ju väldans vad lika mina de är.
Kram Stina

2007-06-15 @ 07:15:58
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: stina

Välkommen till bloggen...

2007-06-15 @ 14:22:35
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Lotta i S-vall

Åhh vikka söta,ängeln bara ropade på mej :-))

Kramen

Lotta

2009-01-09 @ 08:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0