provsytt lite "redwork"

I helgen har det varit 50% off på broderimönster på Embroidery Library passade då på att höpa lite Redwork broderier. Broderierna är ca 10 X 15 cm, i detta paket var det 9 st olika mönster (Väskor & skor/stövlar)
(Redwork Viktorian shoes & handbags) ca 65 svenska kronor blev det för 9 olika mönster.
image384
Vet inte riktigt vad jag skall göra med dessa broderier, men jag tror det skulle vara fint att brodera dessa på linnetyg och sedan sy kuddar eller kanske en väska/kasse.

image385


Passade även på att test brodera ett gratis broderi i redwork som jag hade, en liten syltburk.
Fint att dekorera syltburkarna med i höst.......
image386
p.s kommer inte ihåg vart jag hittade detta broderi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0