Det finns tusen saker att göra.......

medan brodermaskinen gör sitt (broderiet tar nämligen 88 minuter att sy).
Jag skulle tex. kunna städa och plocka ihop i syrummet, damma i hemmet, titta på tv men jag blir sittande framför datorn : )

Brodermaskinen broderar ett broderi som jag skall sy en liten väggbonad av, tycker den passar i mitt sy rum........
image379
OBS! Bilden lånad från Embroidery Library. Broderiet kommer från samma ställe.

Jag broderar på ett linnetyg som jag skall rama in med passande tyger sen skall det quiltas.

Just nu känns det som detta broderi skulle passa bättre : )  image380
får brodera det en annan gång .


Men det är väl så! att när det är lite rörigt är det ett tecken på att arbete pågår...........

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hej! Kul blogg, en blogg i min smak :-))
Otroligt vad mycket fint du har gjort..Broderar lite själv på min Designer SE , tycker det är fantastiskt roligt..

Ha det gott
Mvh / Catharina

2007-10-23 @ 23:04:11
Postat av: PJ

Hi hi...just precis perfekt tavla att hänga på dörren till syrummet!

Bless This Mess :o)))

2011-06-11 @ 10:54:28
URL: http://mormorquiltar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0