Så här blev resultatet..............

Jag blev nöjd, jag hoppas att även att den blivande ägaren blir det.
Vet inte riktigt om det var så här hon ville den skulle se ut men så här  blev resultatet. storleken på väskan är H 32 cm, B 24 cm. D 10 cm.

95723-160

Eftersom jag tycker om att göra lite saker som man uptäcker efterhand, lite oväntat har jag gjort följande.

 Träknappar i sidorna, men dom blev lite väl stora, så dom skall bytas mot lite mindre.

  Ett foto på på tjejen som beställt väskan, från det att hon var liten. dekorerad med en blomma och en swarovski kristall (den stryker man på ) p.s fotot hänger i ett snöre.

 En etikett som talar om vem väskan är till samt vem som gjort väskan ( sitter på fodret i väskan).

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina väskor!!
Tillverkar du på beställning?

2007-02-02 @ 19:51:06
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Eva

Hej Junitjej!
Ja, jag syr väskor på beställnning.
De tre väskorna med orkideer, båtar och kina tyg är till salu för 475:-/st. vill man ha ett annat tyg/motiv så syr jag det på beställning oxå.

2007-02-02 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0