Den 14 februari 2007

95723-185
(Bilden ovanför texten är den bonaden jag sydde till min sambo i höstas, efter en ide från ett kort jag gav honom i tidigare under året 2006)

Eftersom min sambo jobbar idag/kväll fick jag blommor och en liten fin påse redan igår kväll.

95723-184

En stor bukett vackra blommor

95723-183

Och en påse innehållande en påse lösviktste med små rosa hjärtan (blandat i te),
en påse kaffebönor (tur att vi har några kaffe kvarnar ) så när vi skall njuta en god kopp kaffe så får sambon mala lite kaffe först.
en liten ask med de finaste chokladpraliner.

Det är inte bara vid allahjärtans dag jag får blommor av min underbara sambo. Han kan komma hem med en bukett bara för att jag har lagat mat eller kanske städat en dag eller bara för att han älskar mej ........

P.s han fick en dubbel CD av mig i går,  så han blev inte utan Alla hjärtans dag present han heller.
 
     HA EN TREVLIG
ALLA HJÄRTANS DAG
       ÖNSKAR EVA

Kommentarer
Postat av: karola

HAN ÄR BRA GULLIG DIN KENT.HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG. KRAM KAROLA

2007-02-14 @ 17:43:20
Postat av: Eva

Ja, visst är han!

2007-02-14 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0