Utsikt från ett fönster i skärgården.....

I går kväll blev det ett Attic Window projekt till, den här blev nästan
finare än den första jag gjorde.
Den ska min syster få, hon såg den första jag gjorde och ville ha en hon oxå
men eftersom jag inte tycker om att göra flera av samma sort så blev den
till henne så här.
Framsidan är klar den ska bara monteras och quiltas sen är den helt färdig.
P.s Storesyster du ska oxå få, men du får en duk det ville ju du ha ; )

Skärgård
Färdigt mått ca 45 x 75 cm
Närbild skärgård

Närbild


Kommentarer
Postat av: karola

gud va fin den blev!!!!!! tack snälla du.ps. johan vill ha en med hockey ds

2006-11-22 @ 20:38:01
Postat av: Elisabeth

Tack, jag ser fram emot en ny fin duk! En julduk kanske! Hinner nallebonaden bli klar till jul???

2006-11-22 @ 22:13:28
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0