Tack Pia......

Tack för ditt inlägg i min blogg.

Kul att du har hittat till min lilla blogg  om mina Quiltar och annat.
Ja visst är det underbart roligt med lapptäcken.
Just nu har jag flera projekt på gång.
ska försöka göra klart allt innan jag börjar på något nytt igen.......
det har jag tänkt / sagt många gånger.

Stofklubben är en dansk "tygklubb" på nätet. www.stofklubben.dk
 Det finns två klubbpaket att välja på  "TEMA-pakken" och "Debbiemumm"
(jag har TEMA-pakken )
Jag är jättenöjd med de paket jag har fått (6 st),
det har varit 5-6 olika tyger som är 50x55 cm,
Gå gärna in på deras hemsida o titta www.stofklubben.dk

Vänliga hälsningar Eva
 
exempel på tyg från TEMA-pakken. det fick jag i somras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0