Lilla Cleo`s sovpåse........

Det här är lilla Cleo, född 6 nov -06 (Helig Birma)
Om några veckor ska hon få ett nytt hem hos min syster med familj. Jag tror det blir i början av februari -07


Cleo

 
  Hon behöver ju ha en liten "sovpåse" att sova i ........
Var ner på stan och inhandlade ett katttyg, Spets & band idag.
 

95723-132

Här är resultatet


95723-131

Den lilla filten som ska ligga i påsen är sydd av en mjuk bomullsteddy (spillbitar som blev kvar efter jag sytt pläden till sambon) eftersom Cleo är en liten kattflicka så fick det bli lite rosa rosetter......

Kommentarer
Postat av: karola

EVA DU ÄR VÄL FÖR GULLIG.SOVPÅSEN ÄR OTROLIGT SÖT LIKA SÖT SOM LILLA CLEO.HON BLIR NOG GLAD NÄR HON FÅR DEN.KRAMAR KAROLA

2006-12-22 @ 17:38:56
Postat av: Elisabeth

Så sött!

2006-12-23 @ 00:34:55
URL: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Irene

Jösses så underbart gullig sovpåse. Hade passat min lilla Mimmi, också Birma

2007-04-05 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0