GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

julbonad

En God Jul & ett Gott Nytt År önskar jag alla som tittar in i min Blogg,
Nu kommer det inte att hända så mycket här på ett tag (p.g.a julen)
 men vem vet rätt som det är så sitter man  (läs jag ) vid symaskinen igen
å vipps har det blivit ett litet eller stort arbete igen.
så det är inte helt uteslutet att det kommer något nytt på denna sida................

Ha en riktigt skön jul, hoppas du hinner sy lite grann mellan Kalle & Tomten
Quilta lugnt Eva

P.s Den här julbonaden sydde jag i våras , så i jul är det första gången som vi har den uppe, den kommer att pryda vårt hem i många jular framöver. Tyget som jag använt är köpt i USA ca 1994, det har legat några år,  jag har inte vetat vad jag skulle sy av det  men efter det legat & mognat några år så blev det lite applikationer av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0